19.9.2006

Reisipokaa tarjolla

Kävin viikonloppuna itsekin viihteellä - kaverin ja sen kaverin yhteiset synttärit. Matkalla Soukasta kotiin hieman vaille neljä soi puhelin ja soittajana oli yksi niistä harvoista joilla on henk. koht. kännykkänumeroni. Olen jakanut tätä numeroa hyvin harvoille ja valituille asiakkaille, sellaisille joiden olen katsonut olevan ns. hyviä tyyppejä ja joille mielellään tarjoaa hieman extra-palvelua.

Tällä kerralla soittaja oli viehättävä nainen jota olen kyydinnyt toisinaan baariin ja sieltä pois. Hän tietysti kysyi että olenko ajossa ja luonnollisesti vastasin että valitettavasti olen itsekin ollut viihteellä. Mutta sitten keskustelu ponnahti alueelle jota harvemmin on asiakkaiden kanssa käsitelty. Hän sanoi minulle: "Jos sä olisit nyt täällä, niin mä panisin sun kanssa". Vaikka olin itsekin tukevasti juovuksissa ja ns. menopäällä, heitto yllätti minut täysin. Urani ensimmäinen reisikyytitarjous ja sekin tuli ollessani vapaalla.

Suski, tästä keskustellaan vielä. Varaudu piikittelyyn.