27.4.2006

Tallinvaihto

Olo on melkein kuin formulakuskilla - tallineuvottelut olivat pitkälliset ja mutkikkaat, mutta tallinvaihto on nyt tosiasia. Kesäkuun alusta alkaen katollani loistaa numerot 505. Tutuille vain tiedoksi.

3 Kommentteja:

Blogger MM sanoi...

Olen usein ajellut sun bemarisi takana, ja ajatellut, että pitäis käydä moikkaamassa, kun samalle tolpalle vain osuttais. :)

28/4/06 17:06  
Blogger Jude Vihervaara sanoi...

Kuvun alta löytyy C-farkkumese. Tässä ei nyt lähdetty hakemaan ns. parempaa autoa, vaakakupissa painoivat muut syyt - lähinnä pieni kokeilunhalu. Kun tietää isännän entuudestaan hyväksi ja reiluksi tyypiksi - olemme tunteneet Ollin kanssa parikymmnetä vuotta - ei tallin vaihtaminen ole edes kamala riski. Ei tuossa nykyisessäkään isännässä ole valittamista ollut, reilu ja asiallinen mies tuokin.

Itseasiassa jokainen isäntä, jonka autoa olen ajanut, on ollut asiallinen tyyppi. Yhdestäkään ei ole moitteen sanaa sanottavana.

" Olen usein ajellut sun bemarisi takana"

Bemaria en ole vähään aikaan kuskannut, lähinnä minut on löytänyt B-mesen, aka Tähti-Corollan, puikoista.

28/4/06 19:12  
Blogger MM sanoi...

Sit mä olen tainnut erehtyä pahasti autoissa :)

30/4/06 07:09  

Lähetä kommentti

<< Takaisin tolpalle