Elämää?
Nykyinen meno ei välttämättä täytä "elämän" kriteerejä. Kaksitoista tuntia ajamassa, aamukuudeksi kotiin, koiran kanssa ulos, pientä purtavaa ja nukkumaan. Herätys puoli kolmelta, aamiainen(?), suihku, koiran kanssa lyhyelle kävelylle ja neljäksi töihin. Sen verran nipistystä työvuorosta että ehtii käydä harjoituksissa (pieni paljastus: taksikuskinne harrastaa kilpatanssia) ja takaisin ratin taakse. Illalla piipahdus kotona ja koira ulos + kuppi kahvia. Takaisin ajamaan siihen saakka että liikenne loppuu ihan oikeasti. Sitten auto puhtaaksi, kotiin, koira ulos ja nukkumaan. Sama uudestaan huomenna, sillä erotuksella että huomenna ei ole treenejä.
Vuoroja on "pakko jatkaa" hieman yli, koska heinäkuu on hiljaista aikaa, joka näkyy kassoissa. En suinkaan tee kuten eräs kaveri kertoi kerran kentällä: "En anna heinäkuun hiljaisuuden vaikuttaa ansiotasoon, siksi ajan heinäkuussa 32 vuoroa". Sovittakaa 32 kappaletta 10 - 14 tuntista ajovuoroa heinäkuun kalenteriin ja pohtikaa kuljettajan ajankäyttöä. Minä sentään pidän kokonaisen vuorokauden vapaata viikossa.
Vuoroja on "pakko jatkaa" hieman yli, koska heinäkuu on hiljaista aikaa, joka näkyy kassoissa. En suinkaan tee kuten eräs kaveri kertoi kerran kentällä: "En anna heinäkuun hiljaisuuden vaikuttaa ansiotasoon, siksi ajan heinäkuussa 32 vuoroa". Sovittakaa 32 kappaletta 10 - 14 tuntista ajovuoroa heinäkuun kalenteriin ja pohtikaa kuljettajan ajankäyttöä. Minä sentään pidän kokonaisen vuorokauden vapaata viikossa.
3 Kommentteja:
Etsä tosissaan pidä kuin yhen vapaapäivän viikossa?
Yksi vapaa viikossa ja sekin on välillä vaihto päivästä yöhön - mutta kuitenkin 24h.
Just tämän takia otin toisen (tuntipalkkaisen) työn ;)
Lähetä kommentti
<< Takaisin tolpalle